Friday, November 13, 2009


neiyh tyme raye petame...
best sesgt...
lps jew solat ary raye tr0s jew
tka bju raye...
hehehehe...
tp sblm s0olat kitorng mkn juadah raye cket..
sbgi als pew0t n sunnah...
em..
byk glew pat wet aye...
ser0nok sgt...

cuty2


ary nie da stat cuty...

bestnye...

tp mesty borink nanty...

xde wat pape...

em..

mesty rindu nan k.ama.....

semoge k.ama bejaye n dpt seng t0k mn jwb

pekse SPM..

Hehehe...

Tuesday, November 3, 2009